Retourneren en Ruilen
Wij van De Horlogebanden Specialist zijn trots op onze producten en overtuigd van de kwaliteit welke wij leveren. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u, om wat voor reden, uw bestelling wilt retourneren / ruilen. Op deze pagina informeren wij u graag naar de mogelijkheden en opties.
Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling (maat verkeerd, verkeerd besteld, kleur niet mooi, etc)?
Binnen 14 dagen kunt u uw bestelling retourneren ongeacht de reden. Wij kunnen dan voor u het product omruilen, vervangen of crediteren.
Let op: Het artikel dient onbeschadigd en ongebruikt (in originele staat) te zijn. In het geval van een horlogeband betekent dit dat het bandje ongedragen en ongemonteerd moet zijn.
Wat als mijn bestelling verkeerd / defect is geleverd?
In het uitzonderlijke geval van een defect, een verkeerde levering of een andere fout aan onze kant adviseren wij u eerst contact met ons op te nemen alvorens uw bestelling retour te zenden. Wij zullen ons uiterste best doen om een oplossing te vinden waardoor u geen pakket hoeft te retourneren.
Hoe start ik het retourproces?
U kunt uw bestelling naar onderstaand adres retourneren met ons retourformulier. Indien u niet de mogelijkheid heeft om dit uit te printen is een geschreven brief met de informatie vermeld op het formulier ook voldoende. Met deze informatie kunnen wij uw retour sneller en eenvoudiger verwerken. Zorg ervoor dat uw bestelling goed verpakt is en voldoende gefrankeerd wordt retourgezonden.
Wat zijn de kosten van het retourneren?
Wij vergoeden geen retourkosten (ongefrankeerde post wordt door ons niet in ontvangst genomen) en bij verdwijning van uw retour in de post kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld. Ons advies is om uw retourzending verzekerd te zenden. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van de vervoerder (PostNL, GLS, DPD etc) en de grootte van het pakket.
''De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''
Ons retouradres:De Horlogebandenspecialist
Jodocus van Lodensteinstraat 29
Postcode: 3553 TB | Utrecht
Telefoon: +31(0)30 24 45 964
Mobiel: +31(0)6 472 54928
E-mail: info@horlogebandenspecialist.nl